Szanowni Klienci
W celu usprawnienia wszelkich działań związanych z serwisem wprowadziliśmy obsługę door-to-door. Centralny
Serwis Producenta dokonuje bezpłatnej naprawy urządzeń objętych gwarancją, po stwierdzeniu jej konieczności przez konsultanta,
telefonicznie pod nr 061 841 00 73 w.16 lub pocztą elektroniczną serwis@eta.com.pl .
W przypadku konieczności dostarczenia niesprawnego urządzenia do Centralnego Serwisu Producenta koszt przesyłki w obie strony w
okresie 2 lat gwarancji ponosi producent, pod warunkiem, że wysyłka odbywa się za pośrednictwem firmy przewozowej wyraźnie wskazanej przez Centralny Serwis Producenta.
Nasza firma świadczy także usługi serwisowe w zakresie zasilaczy dużych mocy.
Zakres tych usług jest indywidualnie uzgadniany z każdym klientem przed podpisaniem umowy serwisowej i może on obejmować czynności związane zarówno z konserwacją, przeglądem technicznym jak i zmianą konfiguracji.
Podczas podpisywania umowy serwisowej można także omówić szybkość reakcji oraz sposób wykonywanych napraw na wypadek awarii urządzenia.
Szczegółowe informacje otrzymają Państwo w dziale sprzedaży lub w dziale serwisu sekcji dużych mocy.
Kontakt